عالمى الإلكترونى

فيمتو محاولة للتزكيه عن معرفتى الإلكترونيه المتواضعه لعلها تفيد ،فالوعى الإلكترونى لازم لكل فرد فى المجتمع وليس حكر للمهندسين او المبرمجين




كنت تحدثت من فترة عن مسابقة كتاب الأمنيات والحمدلله فزت فيها بالكتاب الى عيزاه،،انهردة استلمت الكتاب بعد طلوع الروح من آرامكس خدمة العملاء بتاعتهم هنا فى الرياض شلونا بصراحة لدرجة إنى فكرة اقدم فيهم شكوى للفرع الرئيسى فى الأردن ،،ومع ذلك كنت مبسوطة اوى ان دى شركة عربية بتقدم الخدمات المختلفة دى وتوصل للمستوى ده من الشهرة عملنا عندهم صندوق عشان نقدر نستلم أى كتب نحب نشتريها من آمازون وفكرة عبقرية بجد

نعود للكتاب انا بصراحة كنت مبسوطة جداً لأنه أول كتاب من آمازون ولأنى كنت عايزة الكتاب ده جداً،، أول حاجة عجبتنى تغليفة الكتاب مغلفينه مع كارتونة فى ضهره عشان ميتبهدلش.



تانى حاجة الكتاب كان سعره 26 دولار وبصراحة الكتاب قيم جداً كمحتوى اه وشكل أيضاً الورق قوى وحسن اختيار الألوان والأمثلة حية اوى كانك على الإنترنت فعلاً ،،كتاب فيه حياة من الآخر وده طرح سؤال ليه مفيش كتب عندنا؟؟برغم إن أسعار الكتب غالية.





ان شاء الله سأبدأ فى قرائته فى أقرب وقت وحتماً سأشاركم به انتظرونى ;)

4 comments

  1. AHMED SAMIR  

    مبروك الكتاب
    و منتظرينك تكلمينا عنه

  2. Shabayek  

    مبروك، الحمد لله

  3. R-H-S  

    الكتاب اصلا اسمه ملوش حل لان الواحد المفروض لما يدخل علي موقع انه ميفكرش يلاقي كل حاجه سهل الوصول ليها

    مبروك الكتاب انا نزلته نسخه سوفت وهقراه

  4. winfullpro  

    جميل و هنا موقعي الالكتروني
    https://www.alamitech.tk/

Post a Comment

Post a Comment

ايه رأيك؟

Subscribe to: Post Comments (Atom)